7100 Szekszárd, Pásztor u. 8. TEL.: +36 74 528 880
Európa legnépszerűbb crossovere megújult, új reklámfilm koncepciója pedig emlékezteti a vásárlókat, hogy a Nissan Qashqai utánozhatatlan. 10 éve a Nissan Qashqai kategóriát teremtett, most pedig a Nissan tovább emelte a tétet. A reklámok egy átfogó, „360 fokos” digitális, kiskereskedelmi és ügyfélkapcsolati elemeket is felvonultató online és offline marketingkampány részét képezik. Megérkezett a megújult Nissan Qashqai a márkakereskedésekbe, ezzel egy időben pedig Európa több országában adásba került egy új reklámfilm is, melynek fő üzenete, hogy a Nissan Intelligens
Mobilitás eszközei segítenek, hogy a hétköznapok győztesévé váljunk. 10 éve a Nissan Qashqai kategóriát teremtett, most pedig a Nissan tovább emelte a tétet, a Qashqai új és exkluzív prémium lehetőségeket nyújt az ügyfeleknek.
Az új Nissan Qashqai lélegzetelállító megjelenése nem csupán hatékony aerodinamikával társul, de fejlett technológiai rendszerekkel is. Az új reklámfilm bemutatja a megújult Qashqai prémium újításait illetve intelligens technológiáit, mint az Intelligens Menet Szabályozás, Intelligens Adaptív Led Lámpák, Intelligens Összkerékmeghajtás, Intelligens Parkolóasszisztens, Intelligens 360 fokos Parkolókamera, Intelligens Vészfékezési Rendszer gyalogos felismeréssel, 8 hangszórós prémium BOSE hangrendszer illetve a 3D párnázású Nappabőr ülések. Az új marketing kampánnyal kapcsolatban a következőket jegyezte meg Horváth Gergő a Nissan magyarországi PR és Marketing kommunikációjáért felelős menedzser, hogy:
„A reklám film üzenete „Emeled a tétet!”, hiszen az új Nissan Qashqai kategóriájának legnépszerűbb modellje, mely a modellfrissítés után még izgalmasabbá vált és új mércét állít fel a külső formaterv, prémium beltér és intelligens technológiák terén.”